حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

حلمای مهربونم

تولد بابا حمید

1393/12/1 2:42
نویسنده : اعظم
538 بازدید
اشتراک گذاری

حلمای عزیزم امسال تولد بابا حمید مصادف شده بود با اخر ماه صفر به خاطر همین تولد و 3 دی گرفتیم من تولد باباحمید و هرسال مهمونی میگرفتم ولی امسال دیگه به خاطر وجود شما وشیطنت های زیادت فرصت نشد جشن وسه نفره گرفتیم امسال تولد بابا حمید یه شیرینی خاصی داشت به خاطر وجود قشنگ شما این تولد خیلی خاص بود وای از شیطونیت بگم از همون اول حواست به کیک بود میخواستی انگشتت و بزنی به کیک زوری تونستیم چند تا عکس درست وحسابی بگیریم ولی کلی به خاطر کارای شما خندیدیم عزیزم کادوی من وشماامسال به باباحمید نقدی بود میخواست سیم کارت بخره من وشما به بابا حمید 500 هزار تومان پول نقد کادو دادیم بذار امسال تولد بابا مصادف شد با نه ماهگی شما کنار کیک بابا حمید شمع نه گذاشتیم ماهگرد شما ام جشن گرفتیم عزیزم

 

 

بابایی اینجا دیگه مجبور شد شما رو بذاره رو شونش تا حداقل چند تا عکس بتونیم بگیریم شیطون بلا

 

عکس زیاد گرفتیم ولی چون شما یه جا بند نبودی همش بد میفتاد  این چند تا خوب شد برات گذاشتم عزیزم

گلم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرزانه
3 اسفند 93 10:35
سلام مامانی خوب یه کلیپ خوشگل از عکسای کوچولوی نازت نمونه هم دارم قیمتش فقط 10 تومنه دیدنش که ضرر نداره یه سر به وبلاگم بزن لطفاشاید خوشت اومد منتظرتم عزیزم