حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

حلمای مهربونم

سرما خوردگی دختر نازم

1393/12/15 0:38
نویسنده : اعظم
882 بازدید
اشتراک گذاری

حلمای نازم هر چی از امزوز بگم برات کم گقتم از زوز سختی که امروز داشتیم من وبابا حمیدت وای واقعا بده دختر نازم شما امروز برای اولین بار مریض شدی یه تجربه سختی داشتم امروز تب کردی دخترم من وبابا حمیدت اصلا نمیتونیم شما رو اینجوری ببینیم امروز اینقدر اروم بودی همش بی قراری میکردی وگریه من وبابا حمیدت ارزو میکردیم ای کاش تمام دردو بلاهات بخوره به جون ما الان که دارم این مطالب وبرات مینویسم نشستم بالا سر شما همش دارم تبت و چک میکنم تا صبح بالا سرت بیدار میمونم عشقم وای خدایا دخترم فردا از خواب بلند شه خوب خوب بشه پاشه شیطونی کنه دارم میمیرم از غصه تا به حال مریضیت وندیدم دختر نازم خداهمه بچه هارو واسه پدر ومادراشون صحیح وسالم نگه داره الهی امین خدایا دخنرمو در پناه خودت حفظ کن همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مرجان
17 اسفند 93 0:12
عزیزم با مامان خوبی مثل تو حتما دختر گلی زودی خوب میشه حتما
اعظم
پاسخ
لطف داری مرجان عزیزم خداروشکر حالش خوب شد دختر نازم انشا...تن باران جونم همیشه سالم وسرحال باشه الهی امین