حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

حلمای مهربونم

جشن دندونی حلما

1393/12/1 2:19
نویسنده : اعظم
2,253 بازدید
اشتراک گذاری

حلمای من عزیز دلم شما وقتی نه ماه هفده روزت بود اولین دندون قشنگت دراومد من وبابایی هم ازقبل تصمیم گرفته بودیم برات یه مهمونی بگیریم به خاطر همین مهمونی ما افتاد جمعه 26 دی ماه یکسری از عکسای مهمونی رو برات میذارم

وسایلی که واسه این مهمونی برات تهیه کردم برات میارم

 

این کارت دعوت وخاله مرجان دوست خوب مامان زحمت تهیه کردنشو کشید طراحیش با خاله مرجان هنرمنده عزیزم خاله مرجان ازت ممنونیم که اینقدر مهربونی راستی دخترم خاله مرجان به دختر کوچولوی ناز داره که اسمش باران .باران جون دوست داریم

 

 

 

 

حلما با تاج دندونی البته به سختی ازت عکس گرفتیم نمیذاشتی کلاه رو سرت باشه

 

 

ناهار مهمونی

 

دختر نازم مهمونای گلمون زحمت کشیده بودن واست کادو اورده بودن عمو داریوش یه سارافون واست اورده بود بقیه مهمونا ام همه هدایای نقدی اورده بودن دست همگی درد نکنه بابت اینکه زحمت کشیده بودن تو مهونی ما شرکت کرده بودن

 

 

 

اخر مهمونی همه زحمت کشیدن واسه دختر نازم یادگاری نوشتن تو برگه یادگاری که واست تهیه کرده بودم

 

 

دختر قشنگم اینم از عکسای جشن دندونیت ببخشید اگه کم واست گذاشتم انشاالله تولد یک سالگیت جبران میکنم عزیزم بدون تو همه هستی منی هر کاری واست کنم بازم کمه گلم امیدوارم بتونم واست جبران کنم عزیز دل مامان دوست دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)