حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

حلمای مهربونم

دایره لغات 15 ماهگی حلما

1394/6/29 14:52
نویسنده : اعظم
296 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم الان که دارم این مطالب و برات مینویسم شما 17 ماه و 28 روزته قبلا کلماتی که توی 15 ماهگی میگفتی یادداشت کرده بودم که وارد وبلاگت کنم این کلماتو وقتی 15 ماهت هنوز تموم نشده بود میگفتی الان که 17 ماهه شدی خیلی خیبی بهتر وبیشتر کلمه میگی که بعد مینویسم برات الان فقط 15 ماهگیتو میذارم اول بذار این وبرات ثبت کنم که شما تو تاریخ 3 فروردین 94 به طور کامل گفتی بابایی که بابا حمیدت اینقدر ذوق کرد که به من گفت حتما این تاریخ و تو وبلاگت ثبت کنم البته قبلا ب ب میگفتی ولی تا به حال اینقدر کامل وقشنگ بابا حمیدتو صدا نکرده بودی عزیزم

1مامان =ماما.    2بابا=بابا.   3 اب =اب.     4پتو=پت     5-خاله=آله     6-عمه=عمه     7-عمو=عم

    8دایی=دای       9-پارک=پاک     10-درخت=دخ      11-سلام=سلا     12-الو=الوو      13-بله=بله 

14-قرص=قوص      15-کوش=قوش      16-بیا=با

17-الله اکبر=الا    18-نی نی =نینی    19- پشه=پسه    20-آشغال=اسال    21-گل=قل    22-موز=موس 

24سیب=سب    25-کارتون=کارتو     26=ساعت=ست     27=پوشک=پوسک    28بستنی=بست

   29-پاستیل=پاسل    30-جوجو=دودو   31-لاک=لک    32-ماست=ماس    33-عروسک=عس  

  دختر نازم اون کلماتی که بیشتر میگی و تو ذهنم بود برات نوشتم هرچی ما میگیم شما تکرار میکنی الان دیگه حیونارو تقریبا میشناسی و صداشونو درمیاری مثلا میگم بهت ببیی چی میگه میگی ب ب   گاوه میگه=ماما خروس میگه=قوقول قوقول  مرغ میگی دق دق دق  چوجو=دیگ دیگ  هاپو=هاپ هاپ     خلاصه ناز گل من روز به روز بیشتر یاد میگیری واینقدر ناز میگی میخوام همونجا بخورمت عزیزم تمام اعضای بدنت و میشناسی البته شما حدودا داشتی میرفتی یازده ماه اعضای بدنتو میگفتی اما همیشه همرو نمیگفتی یه روز کامل میگفتی یه روز نه اما الان دیگه حتی گوشواره تو گوشتم میشناسی اینقدر قشنگ نشون میدی حتی دندوناتو دل همرو میبری تازه تا  عدد پنج  میشمری بهت میگم بابا حمیدو چند تا دوست داری میگی دتا یعنی ده تا همرو ده تا دوست داری همه عاشق دتا گفتنتن اینقدر که قشنگ وبا مزه میگی وای ناز گلم از این بگم برات اینقدر قشنگ عروسکاتو لا لا میدی شاید بگم بعضی وقتا 20 دقیقه میشه مشغول بازی با عروسکات هستی از همه این شیرین کاریات فیلم گرفتم مامانی روز به روز داری شیرنتر میشی و چیزای جدید یاد میگیری امروزت با فردا کاملا فرق میکنه هر روز یه چیز جدید امیدوارم روز به روز چیزای بهتر و خوب تر یاد بگیری عزیزمتشویق

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)