حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

حلمای مهربونم

اولین نمایشگاه کتاب

1394/2/30 16:10
نویسنده : اعظم
502 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان جمعه 25 اردیبهشت بود که من وبابایی شما رو بردیم نمایشگاه کتاب ساعت 11 رفتیم خیلی شلوغ بود کلی طول کشید تا جای پارک پیدا کنیم تقریبا ساعت یک بود رفتیم رستوران ناهار خوردیم بعد رفتیم بخش کودک بابایی واست چند تا سیدی و کتاب خرید خیلی چیزا میخواستم برات بخرم ولی خیلی شلوغ بود چون دیگه فرداش روز اخر نمایشگاه بود شما ام خسته شده بودی به خاطر همین فقط تونستیم از یکی دوتا غرفه دیدن کنیم تا ساعت 3 اونجا بودیم بعد برگشتیم خونه عزیزم دوست داشتم این روز و برات ثبت کنم اینم از چیزایی که برات خریدم سه تا کتاب نی نی ناز دوتا سیدی اهنگ و کارتون با یه پک بی بی انیشتین

 

 

 

خیلی دوست دارم مامانی چشمک

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مرجان
30 اردیبهشت 94 20:28
عزیزم مبارکت باشه انشاا... همه کتابهاتو زود زود یاد بگیرسخ]
اعظم
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان فدیا
30 خرداد 94 13:52
مبارکت باشه عزیزم مامان مهربون میشه من یه سوال کنم این بیبی انیشتن خوب؟؟؟ و اینکه توش چیا بود و از چه سنی استفاده میشه اخه ادرین اهنگ تبلیغش خیلی دوست داره
اعظم
پاسخ
والا به نظر من چیز جالبی نیست حلما زیاد توجه نشون نمیده بهش بیشتر سیدی های دیگش و دوست داره آهنگهای کارتونی به نظر من خودمون بهشون آموزش بدیم خیلی بهتره البته این نظر منه شما میتونی بگیری امتحان کنی واسه حلما که جواب نداد عزیزم کودک من وبخر اگه میخوای بخری
مامان فدیا
1 تیر 94 9:45
ممنون که راهنمایی کردید منم مثل شما فکر میکنم کلا من یه سیدی بخرم اهنگهای تبلیغات داشته باشه بیشتر ج میده انقدر ین بچه ها تبلیغ دوست دارن