حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

حلمای مهربونم

نوروز 94

1394/1/21 2:16
نویسنده : اعظم
771 بازدید
اشتراک گذاری

شد بهاران هر طرف گلها صدایت میزنند

نرگس و یاس وسمن هرجا صدایت میزنند

سبزه هم با بودن گلهای زیبا خنده لب

بلبلان راشادی است زیبا صدایت میزنند

 

سال نو مبارک

 

محبتدختر خوشگل مامان اگه بدونی امسال سال تحویل چه لحظه شیرینی بود برای من عزیزم ارزو میکنم خودت یه روزی مادر بشی تا این حس قشنگو درک کنی تا نشی نمیدونی من چی میگم گلکم شما پارسال دقیقا لحظه سال تحویل تو دل مامانی بودی منم اون شب خیلی استرس داشتم ازیه طرفم خوشحال چون قراربود فرداش شما قدمای نازتو بذاری تو این دنیا عزیزمامان اما امسال سال 94 خیلی برام شیرین تر بود چون شما دیگه واسه خودت خانمی شدی روز به روزم شیرین تر اخ اگه بدونی حلمای مامان چقدر دوست دارم فدای اون خنده های نازت میشم از لحظه سال تحویل بگم که شما خواب تشریف داشتید خواستم بیدارت کنم اما مامانی چون فرداش تولدت بود وماام مهمونی داشتیم ترسیدم دیگه نخوابی و فرداش خدای نکرده بدخلق بشی اخه شما بد خواب که بشی خیلی اذیت میشی عزیزم باید خوابت کامل بشه به خاطر همین بیدارت نکردم این عکسارم فرداش کنار سفره هفت سین انداختیم تا برامون یادگاری اولین سفره هفت سین حلما گلی بشه البته اینم بگم این عکسارو باگلی مشقت از شما خانم گل انداختیم از بس که تکون میخوری گلم یه جا بند نمیشی همش میخواستی سفره هفت سین وبهم بریزی اخرشم موفق شدی تنگ ماهی رو چپش کردی خیلی اون لحظه ناراحت شدم اما چه میشه کرد عزیزم عاشقتم دیگه عزیزم محبتمحبت

 

اول بریم سراغ سفره هفت سین که به علت محدودیت جا و البته از دست شما وروجک خانم شیطون روی اپن اشپزخونه چیدم عزیزم

 

اولین عکس پدر ودختری توسال 94

 

حلما گلی در حال قران به دست گرفتن کنار سفره هفت سین به خاطر این که بشینی مجبور شدیم بدیم دستت ولی زود ازت پس گرفتیم وگرنه معلوم نبود چه بلایی سر قران بیاری

اینم از نمای نزدیک

 

 

اینم یه عکس قشنگ پدر ودختری که خانم گلم داره به تنگ ماهی اشاره میکنه

 

دختر نازم اینم از عکسای نوروز 94میبینی چقدر ناز شدی تو این لباس سفید انشا..لباس عروس تنت کنی عزیزم خیلی دوست دارم وای حلما نمیدونی که چقدر عاشقتم هرچی بگم کم گفتم محبت

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان فدیا
6 اردیبهشت 94 12:28
سال خیلی خوبی کنار مامان و بابا داشته باشی عزیزم
daily
4 شهریور 94 13:59
put more image in ur web and be happy with ur child