حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

حلمای مهربونم

هفته آخر اسفند 93

1393/12/28 1:50
نویسنده : اعظم
278 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان دخترک ناز نازی مامان این روزای آخر سال خیلی سرم شلوغه از یه طرف خونه تکونی و کارای عید از طرف دیگه کارای تولد شما حلمای نازم مامانی واقعا خسته است ببخشید وقت نکردم بیام به وبلاگت سر بزنم و مطالب جدیدو برات بذارم مامانی من در اسرع وقت برات همه رومیذارم دخترک خوشگل مامان باورش برام سخته خیلی زود داری یک ساله میشی پارسال این موقع توشکم مامانی جا خوش کرده بودی امسال ماشا...واسه خودت خانمی شدی ودر واقع یه دخترک شیطون بلا که یه وقتی آروم میشی نگران میشم نکنه حالت خوب نیست عزیزم دلم واسه شیطونی تنگ میشه با تمام خسته گی که دارم بدون عاشقتم تک تک این کارا رو باجون ودل دارم واست انجام میدم عزیزم این شبا همش تا 2 شب بیدارم ودارم کارای تولدت و درست میکنم یکسریشو ازبیرون گرفتم یکسری چیزای جزیی رو خودم دارم واست درست میکنم  خوشگل مامان شما این روزا واقعا شیطون شدی ولی مامانی من وقتی یه لبخند میزنی واسه مامان اینقدر که ناز میخندی واقعا فراموش میکنم که چقدر اون روز بدو بدو داشتم خسته شدم حلمای عزیزم امیدوارم بتونم تو تمام عمرم واست مامان خوبی باشم گلم تمام سعی وتلاش میکنم فعلا بایدبرم دیگه خیلی خوابم میاد مامانی دوست دارم فرشته نازم عمرم نفسم 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مرجان
28 اسفند 93 10:09
سلام عزیزم واقعا خسته نباشی خدا قوت ,پیشاپیش عید تون مبارک باشه حلما جونم عزیز خاله خیلی برام عزیزی انشاا... تولدت بهت خوش بگذره دست مامان اعظم هم درد نکنه که داره برات سنگ تموم میزاره