حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

حلمای مهربونم

عکسهای دخترکوچولوی مامان تو حالتای مختلف

1393/12/15 2:08
نویسنده : اعظم
643 بازدید
اشتراک گذاری

سفید برفی من تواین عکس تازه 8 ماهت تموم شده بود این سر همی رو تازه برات خریده بودیم واسه زمستونت بود وقتی میپوشیش مثل خرسای تنبل میشی عروسکم

 

اینجا تازه از حمام اومده بودی مامان کبری سرت روسری کرده بود اینقدر ناز شده بودی  مثل فرشته ها

 

اینجا خونه مامان کبری جلوی در اشپزخونه پشتی گذاشته که شما نری تو اشپزخونه شما هم طبق معمول میری از پشتی اویزون میشی واشپزخونه رو برانداز میکنی

 

 

 

 

 

تو این عکس سوار رورویکت بودیکه همون اخرین بار بود که سوار شدی دیگه نشستی توش دوست نداشتی اصلاما هم دیگه جمعش کردیم

تو این عکس شما تازه هفت ماهت تموم شده بود این لباس خوشگلیم که تنت بابا احمد زحمت کشیده برات خریده خیلی خیلی بهت میاد عزیزم دست بابا احمد درد نکنه دوست داریم بابا احمد عزیز

حلما گلی در حال کتاب خوندن

حلما با هاپوش

 

حلما درحال خندیدن به بابا حمیدش

عکس عشقولانه از دختر و بابا

 

دختر نازم الان که دارم این عکسارو میذارم برات شما مریض شدی من همش میام بالا سرت تبت وچک میکنم خیلی شب بدیه خدا کنه زود تموم بشه وشما خوب بشی  دیروز رفته بودیم بازار واسه خرید عیدت عزیزم که شما امروز اینطور مریض شدی هنوز وقت نکردم از خریدت برات عکس بذارم در اسرع وقت برات میذارم عزیزم این روزا خیلی سرم شلوغه از یک طرف کارای عید و از یه طرف کارای تولد شما  همه باهم قاطی شده شما خوب بشی همش فدای یه تار موهات عزیزم من جونمو واست میدم عزیزم خیلی خیلی دوست دارم حلمای نازم

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان مرجان
17 اسفند 93 0:05
عزیزم خاله مرجان قربونت بره نبینم مریض بشی انشاا... زود زود خوب بشی دختر زیبا
مامانی و بابایی
26 خرداد 94 16:44
سلام خدایا حلما خانم چقدر خوشگله خدا حفظش کنه باور بکنید عکسش رو پوستر کنید من حتما می خرمش و عکسش رو می خورم .......
اعظم
پاسخ
ممنون خاله مهربون چشماتون قشنگ میبینه