حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

حلمای مهربونم

کلاغ پر

1393/11/20 0:37
نویسنده : اعظم
273 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم حلمای ناز مامان شما امروز دل من وبابایی و حسابی بردی من وشما خیلی وقت بود باهم کلاغ پر بازی میکردیم اما امروز شما وقتی داشتیم باهم بازی میکردیم وقتی من میگفتم کلاغ شما ادامشو میگفتی به پر گفتی در من وبابایی کلی ذوق کردیم به خاطر این کارت تازه مامان گلی بهت لی لی حوضک یاد داده هر وقت بهت میگم لی لی حوضک کف دستت وباز میکنی انگشتت میذاری رو کف دستت دختر باهوشم قربون اون هوشت برم حیفم اومد امروز و این حرکت قشنگتو تو وبلاگت ثبت نکنم عزیزم 

پسندها (0)

نظرات (3)

مهدویان
20 بهمن 93 0:45
سلام.ماشالله به دخترتون که اینقده نازه،براش اسپند دود کن عزیزم،چون واقعا دلم رفت،البته من جشمام شور نیست(لبخند) خوشحال میشم به فروشگاه اینترنتی منم سر بزنین،وب من مخصوص نی نی هاست وهمه کارهایی که آماده میکنم دستی هست. منتظرت هستم،موفق وشاد باشی
کامران
31 تیر 94 6:02
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!
میترا
1 مرداد 94 13:10
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن