حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

حلمای مهربونم

عینک دودی بابا حمید

1394/4/4 16:32
نویسنده : اعظم
371 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم شما خیلی به وسایل بزرگترا علاقه داری مثلا عاشق دمپایی رو فرشی منی وقتی پام میکنم سریع میای از پام درمیاری و پات میکنی با اینکه خودت دمپایی داری ولی عاشق دمپایی منی عینک دودی باباحمیدتم جزء وسایل مورد علاقته همش تو ماشین بابایی سوار میشیم چشمت سریع میفته به عینک بابا سعی میکنی برش داری یکی دوبار برداشتی خواستی بزنی به چشمت اون شب گذاشتم رو چشمت وعکس گرفتم ولی طیق معمول یه دونش خوب شد از بس هی میخواستی عینک واز رو چشمت برداری و خودت بذاری همش تکون میخوردی اینم زوری خوب دراومد

این سری رفتم بازار واست خرید کنم یه عینک دودی خوشگل برات خریدم عکسشو حتما برات میذارم بعدا اما من میدونم شما به عینک دودی خودت قانع نیستی بازم میری سراغ عینک بابا

 

 

ببین چقدرم بهت میاد فقط واسه صورتت بزرگه عشقم فدای عینک زدنت بشم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مرجان
4 تیر 94 19:31
خانم افتاب بدم خدمتتون
اعظم
پاسخ
کوثر
27 تیر 94 13:13
سلام شما به وبلاگ من مراجعه کنید من ایمیلم رو در پست خصوصی گذاشتم . رمزش :1381 بعد عکسی که از نی نی تون میخواین تو مسابقه شرکت داده بشه رو برای من ایمیل کنید . منتظرتونم
مامان مینا و باباسعید
5 مرداد 94 22:52
وای چه دخملی عزززززززززیزم.مرسی که بهمون سرزدید:-)