حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

حلمای مهربونم

حلما وکریرش

1394/3/26 16:14
نویسنده : اعظم
514 بازدید
اشتراک گذاری

حلمای ناز مامانی از وقتی دیگه بزرگتر شدی دیگه من کریرت و جمع کرده بودم گذاشته بودم بالای کمدت یه روز گفتم بذار بیارم پایین شما باهاش عروسکاتو بخوابونی بازی کنی اخه عروسکاتو میذاری روپاهات تکون میدی مثلا بخوابونی تازه براشون لالاام میگی نمیدونی چقدر ذوق میکنم وقتی این صحنه هارو میبینم کریر و اوردم پایین مامانی  دیگه کارت شده بود با کریر بازی کردن یا خودت با عروسکت میرفتی مینشستی توش میگفتی ما تکونت بدیم یه کوچولو تکونت نمیدادیم صدات درمیومد یا اینکه شبا میگفتی من وبذارید بشینم توش لالا کنم حتما ام باید تکونت میدادیم عکساشو برات میذارم ببین چقدر ناز داری با بابا قوریت بازی میکنی اینجا داشتی همزمان اهنگ مورد علاقت فینگیلی جینگیلی رو نگاه میکردی عزیزم

 

 

 

ببین عسلم چقدر ناز خوابیدی تو کریرت

 

 

قربون خواب نازت بشم من خیلی دوست دارم حلمای من

 

 

همیشه خوب بخوابی و خوابای خوب ببینی دختر خوشگلمخجالت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مرجان
4 تیر 94 19:25
عزیز دل خاله قربون خوابیدنت بشم چقدر عکسات قشنگه
مامان مرجان
4 تیر 94 19:25
عزیز دل خاله قربون اون خوابیدنت برم چفدر عکسات قشنگه
اعظم
پاسخ
ممنون خاله مهربونم