حلما هستی مامانحلما هستی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

حلمای مهربونم

چهار ماهگی حلما

1393/11/21 0:26
نویسنده : اعظم
508 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم شما وقتی تازه رفته بودی تو چهار ماه قشنگ غلت میزدی و برمیگشتی گردنت و خیلی خوب میاوردی بالا چند تا از عکس ازاون روزای قشنگ انداختم برات میذارم گلم

 

 

 

 

 

تو این عکس این تاب وشلوارک سبز رنگ و که تنت کردم عمو امیر وزن عمو وقتی رفتیم خونشون بهت کادو دادن  خیلی ام بهت میاد دستشون درد نکنه .خیلی تو رو دوست دارن حلما گلی

 

 

اینجا رو تختت خواب بودی اومدم بهت سر بزنم دیدم بیدار شدی داری از لای نرده تختت نگاه میکنی سریع دوربین وبرداشتم و اون لحظه رو ثبت کردم عزیزم خیلی ناز ومظلوم نگاه میکردی قربون معصومییتت برم من

 

 

تو این عکس رفته بودیم خونه خاله سمیرا دوست خوب مامانی تو با پسر ناز خاله سمیرا ماهان جیگر بازی میکردی اسباب بازی ماهان برات خیی جذابیت داشت خیلی خوب باهاشون بازی کردی واصلا من واذیت نکردی خداروشکر میکنم که اینقدر دختر خوبی هستی عزیزم

 

تو این عکس داشتیم میرفتیم خونه مامان گلی قربون اون تل قشنگت برم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فدیا
27 بهمن 93 13:17
افرین به شما که همه جا دختر خوبی بودی و مامان و اذیت نکردی
مامان نیکی
27 بهمن 93 21:31
وایییی عزیزم خیلی نازه خدا حفظش کنه
اعظم
پاسخ
[پاس